Företaget saknar en presentation.
OLW 2022-07-15
En växel som inte svarar???uruselt
Ioan Paris 2021-09-30
Väldigt svårt att komma i kontakt med ansvariga i Gävle. Har ringt minst 5 gånger och alltid svarar växel , men kunde inte koppla mig till någon tekniker . Idag ringde till Polygon i Stockholm och damen som svarade troligen är bara vikarie . Har insisterat att få prata med Polygon i Gävle , men damen ville eller visste inte . Bad damen från växel att presentera sig för att veta vem jag pratar med , men vägrade och till slut låg jag på luren . Intressant att killen som har installerat 2 värmefläktar ringde föra helgen på lördagen och ville komma på Söndagen att ta en titt i källaren. Trots att det var helg har jag accepterat att komma men före kl 11:00 Killen svarar att han kan bara efter kl 13:00 och jag sa att det går inte , alltså personal från Polygon kan ringa på helger och störa och få extra betalt från Folksam , men när kunden vill komma i kontakt blir omöjligt. För 2 veckor sen har jag pratat med 2 damer om att värmeslangen har fått punka båda damer och även killen som har installerat värme fläktar har sagt att de lämnar vidare meddelande, men det hände ingenting. Ingen har ringt än . Som sagt för 10 dagar sen har jag sagt till de som svarar i telefon att vi behöver en fläkt till för att torka hela utrymme i källaren. Tiden går och kan det blir rejält försenad återställning av källaren efter översvämning. Skulle blir så då måste jag yttra mig vidare . De som läser från Polygon ska svara genast och komma i Sandviken på Karlavägen 20B för att installera en till värmefläkt för att källaren ska torkas i alla ytor samtidigt . Vill inte klaga till Folksam om hur jag som kund upplever Polygons levererade tjänster MvhIoan
Klicka på numret för att visa hela